Klar til skolestart

Klar-parat-start

Så er der ikke længe til skolestart for holdet 21/22 og vi glæder os!

Søndag d. 9. August 2021 starter vi med 140 elever.

I ugen op til skolestart har alle på skolen haft travlt, med at gøre klar til den nye start.

Lærerne har forberedt introugen, undervisning, kontaktgrupper, nogle fede arrangementer og en masse andet. I køkkenet har vi fået en ny køkkenleder Mette og ny køkkenassistent Ann og de har sammen med de andre køkkendamer haft travlt med at lære køkkenet at kende og forberede madplaner og lækkerier til eleverne. På kontoret har de haft travlt med at gøre nøgler, årsplaner og skemaer helt klar til start. Vores seje pedeller Niels og Jens har allerede fra før sommerferien haft travlt med at opdatere forskellige områder på skolen. F.eks. har en af vores værelsesgange – svalegangen fået en opdatering, vores hall har fået nyt loft og lamper, lærerne har fået et nyt vagtværelse og ellers har de været rundt både ude og inde for at alt skal stå klar til på søndag.

Udover vores nye køkkenleder Mette og køkkenassistent Ann, så har vi også fået nogle andre nye kollegaer. I gymnastikken har vi fået både Anne og Johan med på teamet. Anne skal undervise i gymnastik, dansk, kristendom og fodbold. Johan skal undervise i gymnastik og motorlærer. Velkommen til dem alle.

Til elevhold 21/22 – VI SES PÅ SØNDAG – JUHUUU